Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kokaina | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia adresSzczecin zarejestrowany06.12.2005 @16:25:44 ostatnio na stronie13.03.2013 @15:13:25



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3320431
digarty3 komentarze683 posty na forum4

komputer / sprzęt
oooojjj mocnyyy i drogi, az się boję uzywac ]:->

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~CarolineCagowska    04.05.2007 @21:37:12
... spox zabawne profilowe ...
~revengaa    04.05.2007 @21:36:56
prosze (:
_______
minha vida é a capoeira
~NeuRoToN    06.03.2007 @19:58:09
Miej to gdzieś.. mi jak usuwali digarty to rzucałem je z powrotem i jakoś są i dobrze się mają Pamiętaj, moderatorzy to artyści a oni są kapryśni :D:D
~FotoLukas    16.02.2007 @22:25:30
jasne , czekam z niecierpliwoscia. Ja rowniez przyjrze sie Twojej jak tylko znajde pare minutek czasu
_______
______________________________________________
Obierz cel i go osiągnij
----------------------------------------------------------------
~NeuRoToN    16.02.2007 @22:17:32
więc nie muszę właściwie wyrażać zgody I też pogapię się bez pytania ;P
~FotoLukas    16.02.2007 @22:01:37
Nie ma za co . Cała przyjemnosc po mojej stronie. Jelsi pozwolisz dodam Cie do obserwowanych ludzikow
_______
______________________________________________
Obierz cel i go osiągnij
----------------------------------------------------------------
~mihalskii    09.02.2007 @00:25:53
o szczecin witam
_______
wszyscy chłopcy jeżdżą na damkach.
~dictumacerbum    31.01.2007 @22:12:54
hmmm a słychać jak zwykle nic ciekawego wieje w tym Giżycku okropną nudą, ach to życie jest brutalne:P, a u Ciebie Nati??
_______
...
~dictumacerbum    30.01.2007 @00:02:09
helloł pamietasz mnie jeszcze hehe(znów poleciałem z listy na gronie hahaha:P) Pozdrawiam
_______
...
~greg2105    17.01.2007 @11:09:38
wpadaj częściej jesteś zawsze mile widziana
~yellow    24.11.2006 @11:06:06
_______
<color green>
Were you born to resist or be abused?
http://www.cyfrowa.pukawka.pl cyfrowa.pukawka.pl
http://www.foofighters.pl Foo Fighters
http://www.radiohead.art.pl Radiohead
http://www.yellow.shl.pl Presell
~yellow    23.11.2006 @16:03:29
staram sie;]
idzie calkiem srednio ale kto da rade jak nie ja? ;p

co zapraszasz na herbatkie? :D
_______
<color green>
Were you born to resist or be abused?
http://www.cyfrowa.pukawka.pl cyfrowa.pukawka.pl
http://www.foofighters.pl Foo Fighters
http://www.radiohead.art.pl Radiohead
http://www.yellow.shl.pl Presell
~VALPURGIUS    23.11.2006 @11:56:21
Jest tak jak mi się podoba... i tak zostanie

Miłego dnia.
_______
Allways look on the bright side of life....

^ameliaa    20.11.2006 @06:33:19
dziekuje bardzo za milutkie słowa ... pozdrawiam cie serdecznie
_______
Katarzyna Rzeszowska
rzeszowska.com
info@rzeszowska.com
~Wloczykijj    07.11.2006 @07:49:09
Tak dokladnie danwno nie bylo mnie na GG to dlatego. Ale teraz spox.A wlasciwie to teraz zaczolem inaczej sie komunikowac moze tez sprobojesz? http://www.myspace.com jak bedziesz miala konto to podaj mi jaki masz nick na profilu to Cie znajde
_______
Toba chodze pijany...!

czaisz, ale jak ona nie wyczai to Ty tez nie wyczaisz... czaisz...
http://melanie-snufkin.blogspot.com/
~emmma    06.11.2006 @19:14:07
a ja jestem przekonany ze to dobrze jest utrzymywac w patrzeniu na świat swieżość spojrzenia dziecka, i być tak niewinnym jak dzieci,...jestem przekonany ze wtedy juz niema sie czego bać, bo przeciez świat jest taki jaki myślimy ze jest...pozdrawiam cie cieplutko aniołku
~emmma    04.11.2006 @15:21:37
jest duzo prawdy w słowach które piszesz o aniołach, aby sie uniosły spowrotem zaiste powinny wziąć sie pod ręce....pozdrawiam serdecznie i cieplutko aniołku
~sciuko    04.11.2006 @12:08:26
nie ma kto tego zmienić. Samotkim jak na razie ze mnie
~sciuko    04.11.2006 @12:02:08
Ja też juz tu długoooo siedze. Tylko jakos nie mam pomysłu na fotki. A zdjęcia szare to taki sam jestem szary
~sciuko    04.11.2006 @11:49:42
Ja to dopiero zaczynam Powoli sie rozkrece
~sciuko    04.11.2006 @11:46:05
Przynajmniej rano bedzie porządna pobudka Dzięki za odwiedzinki.
~Wloczykijj    02.11.2006 @22:32:52
Czesc Kokainko Dano jakos nie pisalismy nic. Ja tez dawno sie tu nie pojawialem ale mysle ze teraz bede czesciej. Pozdrawiam
_______
Toba chodze pijany...!

czaisz, ale jak ona nie wyczai to Ty tez nie wyczaisz... czaisz...
http://melanie-snufkin.blogspot.com/
~VALPURGIUS    28.09.2006 @20:23:56
Hehehe wiadomo Zawsze byłem ...i staram się ciągle być :P
Pozrawiam i życze przemiłego wieczorku, buziaki
_______
Allways look on the bright side of life....

~VALPURGIUS    26.09.2006 @13:14:41
Wtorek 26 dzień września, roku 2006 :P
Buziaki *
_______
Allways look on the bright side of life....

~VALPURGIUS    20.09.2006 @12:19:58
Niemożliwe :P
_______
Allways look on the bright side of life....

Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt